OLINKOWE BLW



DRUGIE ŚNIADANIE
9.30 
Bananowo-serkowe placuszki z pomarańczą

Składniki:
* 1 mały banan (ja dałam połowę bo miałam jakiegoś mutanta :))
* 5 łyżek serka Bieluch lub President
* 1 jajko
* 5 łyżek mąki (u mnie dziś owsiana)

Banan rozgniatamy w miseczce, dodajemy serek, jajko i mąkę i mieszamy. Smażymy na oleju kokosowym lub na suchej patelni do zarumienienia z obu stron (około 2 minut z każdej strony).

Olinek dostał cząstki pomarańczy jeszcze do rączki a placuszki polałam jogurtem naturalnym.

 OBIAD
15.30
Potrawka z kurczaka z warzywami i kaszą jęczmienną

Składniki:
* filet z kurczaka
* marchewka, brukselka, zielona fasolka i cebula 
* mąka  (u mnie owsiana)
* podlaska przyprawa do drobiu lub inne zioła 
* kasza jęczmienna

Filet myjemy i kroimy w kostkę. Obtaczamy do w przyprawie lub w ziołach wg uznania i w mące. Smażymy chwilę na oleju kokosowym. Dolewamy wodę , tak by zakryła kurczaka i jak się zagotuje wrzucamy pokrojone warzywa. Dusimy wszystko około 40 minut na małym ogniu. Podajemy z kasza jęczmienna i surówka z marchewki i jabłka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomysły na prezenty dla dzieci 12-24 miesięcy

Święta zbliżają się wielkimi krokami, zaczyna się odwieczny problem każdego rodzica. " Co kupić dziecku w prezencie?" Dziec...