Muffinki jajeczne z warzywami

Zauważyłam, że ciężko idzie mojemu Olinkowi jedzenie jajecznicy. Rozpada mu się w rączkach i przez to mniej jej zjada. Dzisiaj przedstawiam chyba najlepszy sposób na podanie jajka dziecku, które uczy się dopiero posługiwać sztućcami albo rączkami na początku przygody z blw.

Składniki:
  • 3 jajka
  • 2 łyżki serka śmietankowego (u mnie ten z Wielunia)
  • szynka z dużą ilością mięsa
  • warzywa (u mnie szpinak, szczypiorek i papryka czerwona)
Przygotowanie:

Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni. Jajka rozpijamy do miseczki i ubijamy widelcem, dodajemy serek i jeszcze chwilę mieszamy aby połączył się z jajkami. Następnie dodajemy pokrojoną drobno szynkę i ulubione warzywa i mieszamy. Masę jajeczną wlewamy do wysmarowanych masłem foremek na muffinki (jeśli mamy silikonowe nie musimy smarować masłem) na 3/4 wysokości i pieczemy 20 minut.

Z podanej ilości składników wychodzą 4 muffinki.

2 komentarze:

Pomysły na prezenty dla dzieci 12-24 miesięcy

Święta zbliżają się wielkimi krokami, zaczyna się odwieczny problem każdego rodzica. " Co kupić dziecku w prezencie?" Dziec...