Bułeczki miodowe

Znalazłam niedawno w sieci wspaniały przepis na Miodowe Bułeczki. Polecam bo są naprawdę przepyszne, przepis znalazłam TU i jestem zachwycona, tak naprawdę nie tylko ja bo moi chłopcy wcinali po kilka na raz, więc domyślam się, że im także bardzo smakowały.



Składniki:
  • 285 g mąki pszennej + mąka do podsypania
  • 75 g masła
  • 1 jajko
  • 2 łyżki miodu
  • 70 ml mleka
  • 1 łyżka syropu klonowego
  • szczypta soli
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 

Do miski przesiać mąkę z proszkiem. Dodać cukier i szczyptę soli. Masło pokroić w kostkę i dodać do mąki. Rozgnieść na kruszonkę. Jajko, mleko i miód roztrzepać. Dodać do suchych składników z masłem. Zagnieść elastyczne ciasto. Ciasto podzielić na 8 części i z każdej uformować małe bułeczki. Naciąć wierzch. Bułeczki ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i wstawić na około 10 minut do piekarnika nagrzanego do 220 stopni. Bułeczki wyciągnąć i przestudzić. Zajadać same lub z masłem, nutellą czy dżemem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomysły na prezenty dla dzieci 12-24 miesięcy

Święta zbliżają się wielkimi krokami, zaczyna się odwieczny problem każdego rodzica. " Co kupić dziecku w prezencie?" Dziec...